Je kunt altijd contact met ons opnemen als je andere vragen hebt of even kennis wilt maken. We zijn bereikbaar op 020 787 07 07, Facebook Messenger en per e-mail.

Wat is Dayli?

Dayli is de snelste en makkelijkste bezorgdienst voor warm avondeten. Ons menu wisselt elke dag en bestaat uit lekkere en voedzame gerechten. Je bestelling wordt altijd binnen 20 minuten bezorgd en gerechten kosten nooit meer dan €10.

Bezorgen jullie ook bij bedrijven?

Ja! Maak je medewerkers blij met goed eten en profiteer van lage kosten. Je kunt bij ons op rekening bestellen en bepaalt zelf welke medewerkers mogen bestellen. Je kunt per medewerker of projectgroep een budget toekennen en ontvangt een overzichtelijke totaalfactuur. Vraag onze klantenservice om meer informatie.

Bestellen, betalen en bezorging

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt onze app installeren of onze bestelsite gebruiken.

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan in de app met creditcard of iDeal. Je kunt ook contant betalen, maar de bezorger heeft maximaal €10 wisselgeld.

Bedrijven kunnen op aanvraag ook op rekening betalen. Neem hiervoor contact met ons op!

Betaal ik bezorgkosten en geldt er een minimum bestelbedrag?

Nee, nee en nog eens nee. Wij houden niet van extra kosten en jij waarschijnlijk ook niet.

Waar bezorgen jullie?

We bezorgen in Amsterdam in de postcodes 1012 t/m 1017 en 1051 t/m 1057. We hopen snel verder uit te breiden maar doen dit geleidelijk de bezorgsnelheid te kunnen garanderen.

Hoe kunnen jullie zo snel bezorgen?

We bezorgen je maaltijd binnen 20 minuten. De gemiddelde bezorgtijd is 12 minuten en minder dan 1% van de bestellingen komt te laat.

Door het aantal gerechten te beperken kunnen we onze bezorgers continue bevoorraden met warme maaltijden. De bezorger is dus vaak al onderweg als jij je bestelling plaatst.

Blijft het eten wel warm onderweg?

Ja! Speciale apparatuur in onze scooters houdt de maaltijden altijd precies op 75 graden Celsius, de lekkerste en veiligste temperatuur om eten te vervoeren.

Verwacht de bezorger fooi?

Nee. Fooi geven mag en wordt gewaardeerd maar voel je niet verplicht. Onze bezorgers zijn altijd bij ons in loondienst en worden per uur betaald. Ook zonder fooi ontvangen zij een eerlijke vergoeding voor hun harde werk.

Bezorgen jullie wel milieuvriendelijk?

Ja! We gebruiken bij het bezorgen alleen elektrische scooters. De meeste gerechten worden verpakt in milieuvriendelijke bakjes en onze borden en bestek zijn composteerbaar.

Eten

Wat voor eten kan ik bestellen bij Dayli?

Ons menu verandert elke dag en is een combinatie van eenvoudige klassiekers en meer avontuurlijke gerechten. Het belangrijkste is dat het lekker en voedzaam is. Elke dag hebben we minimaal één vegetarisch gerecht.Naast de warme gerechten kun je ook altijd kiezen voor een maaltijdsalade.

Hoe groot zijn jullie porties?

De portiegrootte van een gerecht wordt altijd vermeld op het menu. Bij maaltijden varieert deze van 400 tot 500 gram. Maaltijdsalades zijn 375 gram en soepen 500 milliliter.

Wie maakt het eten van Dayli?

Onze maaltijden worden bereid in de professionele keukens van Maass en Cocuisine. De chefs van deze partners ontwikkelen de recepten en bereiden de maaltijden.

Maass en Cocuisine passen perfect bij Dayli omdat ze lekkere en voedzame gerechten bereiden en daarbij altijd werken met goede verse ingrediënten. Vaak afkomstig uit de streek of biologisch. Ook spannen zij zich in om verspilling tegen te gaan.

Beide keukens werken volgens de hoogste standaard voor voedselveiligheid. Dit wordt gecontroleerd door onafhankelijke experts en bevestigd door erkende certificaten.

Zijn jullie maaltijden gezond?

Dayli maaltijden worden ontwikkeld in samenwerking met diëtisten om een goede hoeveelheid voedingsstoffen en energie te bieden. De totale energiewaarde van de maaltijd, de hoeveelheid eiwitten en koolhydraten, de hoeveelheid vet en verzadigd vet en de hoeveelheid zout worden afgestemd om in de behoefte van de meeste volwassenen te voorzien.

Als je een speciaal dieet volgt of door medische redenen een speciale voedingsbehoefte hebt kan het zijn dat niet al onze maaltijden hier goed bij passen. Onze klantenservice adviseert je hier graag over.

Waar vind ik allergie informatie?

Je vindt op ons menu en in de app bij elk gerecht een lijst van aanwezige allergenen.

We vermelden het als een gerecht (sporen van) deze ingrediënten bevat:
Eieren, Gluten, Lupine, Melk/Lactose, Mosterd, Noten, Pinda, Schaaldieren, Selderij, Sesamzaad, Soja, Sulfiet, Vis en Weekdieren.

Houd er rekening mee dat alle bovengenoemde ingrediënten gebruikt worden in onze keukens. Ondanks schoon en zorgvuldig werken kan kruiscontaminatie daarom niet volledig uitgesloten worden.

Ben je allergisch voor een ander ingrediënt? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat als ik niet tevreden ben over het eten?

Smaken verschillen en het kan natuurlijk gebeuren dat er onderweg iets misgaat. Onze klantenservice helpt je graag verder. Vaak kunnen we direct een andere maaltijd leveren en als dat niet lukt zoeken we samen een andere oplossing. Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent.